سئوالات مشترکین و متقاضیان ثبت نام در لاتاری

در این بخش تمامیه سئوالات شما پاسخ داده میشود.

اطلاعیه

متقاصیان و مشترکینی که قصد ثبت نام در لاتاری را دارند و یا از برندگان لاتاری هستند می توانند توسط این بخش و با استفاده از بخش نظرات که در زیر آمده، اقدام به ارسال سئوال خود و دریافت پاسخ آن نمایند. این امکان برای تمامیه افرادی که چه توسط یو اس ای لاتاری و چه بطور شخصی اقدام به ثبت نام در لاتاری نموده اند، در دسترس می باشد.

۲ پاسخ
  1. پارسا رزم آرا
    پارسا رزم آرا گفته:

    سلام، طبق مطلبی که در سایت نوشته اید، فرزند کسی که لاتاری برنده شده است و در هنگام ثبت نام زیر ۲۱ سال باشد و ۴ ماه بعد از ثبت نام لاتاری ۲۱ سالش شود، نیز می تواند زیر مجموعه والدین اش که لاتاری قبول شده اند، اقدام کند. منتها اگر در فرم ثبت نام لاتاری پدرش که لاتاری برنده شده است،اسم فرزند و همسر قید نشده باشد، آیا حال که پدر لاتاری برنده شده است، می تواند در فرم Dv-260 نام همسر و فرزندی که شرایط فوق را داشته و در زمان ثبت نام اولیه لاتاری زیر ۲۱ سال بوده، را قید کنیم و مشکلی ندارد که در فرم ثبت نام اولیه نام همسر و فرزند تحت عنوان زیرمجموعه اش قید نشده باشد؟

    پاسخ
    • یو اس ای لاتاری
      یو اس ای لاتاری گفته:

      با سلام،
      برای اضافه کردن همسر مشکلی نخواهد بود و فقط باید مدارکی ارائه بدید دال بر اینکه شما قبل از ثبت نام متاهل بودید و بعد از ثبت نام ازدواج نکردید. البته در برخی موارد ممکن هست که از شما قبول نکند ولی بطور معمول مشکلی پیش نخواهد آمد . در مورد فرزند این مورد سخت گیرانه تر خواهد بود و احتمال اینکخ ایشان را به عنوان همراه نپذیرند وجود داردف اما شما می توانید اطلاعات ایشان را در فرم DS-260 به عنوان همراه وارد نمایید و اگر مشکلی باشد در زمان ثبت فرم اجازه همراهی ایشان صادر نخواهد شد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *