نمونه فرم ds-260

فرم ds-260 لاتاری برندگان لاتاری

فرم ۲۶۰ یا به عبارتی دقیقتر فرم ds-260 ، فرمی است که افراد برنده شدن در لاتاری آمریکا یا همان ویزای تنوع فرهنگی بعد از قبول شدن باید تکمیل کنند. در این مطلب می توانید نمونه فرم ds260 را با فرمت pdf دانلود نمایید و آن را بررسی نمایید. با یو اس ای لاتاری همراه باشید

نمونه فرم ds-260

نمونه فرم ds-260

فرم ds-260 فرمی است که از سال قبل به صورت آنلاین ارسال می شود . در سالهای قبل این فرم باید پست می شد . در این فرم اطلاعات کاملی از زندگی شما باید وارد شود ، اعم از محل زندگی ، مدارک تحصیلی ، محل کار ، خروجتون از کشور و …. اطلاعات این فرم به صورت دقیق از شما خواسته شده است .

برای پر کردن فرم چند مورد را باید یادتون باشه . اول از همه اینکه این فرم برای برندگان لاتاری تقریبا دو هفته بعد از اعلام نتایج باز خواهد شد . و دسترسی به این فرم از طریق این آدرس  https://ceac.state.gov/IV/Login.aspx خواهد بود و شما با مشخصات کیس نامبرتون به این فرم دسترسی پیدا می کنید .

این فرم را با دقت کامل پر نمایید . زمان پر کردن این فرم ۲۰ دقیقه است . و شما باید در زمان بیست دقیق تمام صفحه های این فرم را پر کنید . البته یه خوبی دارد که در انتهای هر صفحه دکمه ذخیره وجود دارد و وقتی شما هر صفحه رو وارد کردید ذخیره کنید اگر هم نتوانید در ظرف یست دقیقه فرم را تکمیل کنید . دیگر نیاز به پر کردن صفحه های اولیه نیست . سعی کنید تمام گزینه ها را پر کنید . و گزینه هایی که پر نمی کنید را گزینه Does Not Apply را انتخاب کنید . شما تا زمانی که مرحله نهایی را وارد نکرده اید و فرم را ارسال نکرده اید می توانید فرم را ویرایش کنید اما بعد از ارسال آن دیگر نمی توانید این فرم را ویرایش کنید. پس خوب به این موضوع دقت کنید .

مورد بعدی این است که این فرم هم برای نفر اصلی باید پر شود و هم سایر افراد کیس . تمام فیلدها به صورت انگلیسی باید پر شوند به غیر از قسمتی که در آن نام و نام خانوادگی شما را به زبان رسمی کشورتان خواسته وارد کنید(یعنی فارسی ) . بهتر هست از هر صفحه ای که پر می کنید پرینتی تهیه کنید که اگر بعدا نیاز داشتید بتوانید از آنها استفاده کنید. البته برای خودتان نیاز هست ( برای  اینکه یادتان نرود چی نوشته اید در فرم ) . برای اطلاعات بیشتر می توانید از مطالب دیگر که برای برندگان لاتاری اماده کرده ایم استفاده کنید . هم اکنون می توانید فایل نمونه فرم ۲۶۰ را از طریق لینک زیر دانلود نمایید. با گروه یو اس ای لاتاری همراه باشید.

4 پاسخ
  1. آرش
    آرش گفته:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت

    فرم ds-260 که داخل سایت گذاشتید لینکش خراب است
    لطفا در صورت امکان آن را برایم ایمیل نمائید.

    با سپاس از سایت بسیار خوبی که ساختید

    پاسخ
    • یو اس ای لاتاری
      یو اس ای لاتاری گفته:

      Greetings,
      We are very sorry for what is happening in Afghanistan and hope everything get sorted as soon as possible for you guys there.
      unfortunately we are not in place nor have enough power to do to something about what is going on there :(
      this is so unfortunate my friend, the only services we are capable of is, about completing the DV-Program registration form for Afghanis people for free.
      I wish all these sad and horrible days are getting passed and we see a peaceful day in Afghanistan :(

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *