مراحل دریافت گرین کارت از ثبت نام در لاتاری تا دریافت

مفتخریم به اطلاع کاربران محترم برسانیم که این مرکز با پیشینه بلند مدت و موفق و بهره گیری از کارشناسان و مشاوران مجرب، اقدام به ارائه مشاوره در زمینه ثبت نام صحیح در لاتاری، و راهکارهای بعد از قبولی و تهیه مدارک جهت ارائه به سفارت تا دریافت ویزا می نماید.

مسیر دریافت گرین کارت از طریق لاتاری چیست؟

قدم اول: نیازسنجی. جهت ثبت نام در لاتاری، شما بایستی ابتدا از نیاز به مهاجرت و شرایط مربوط به آن مطلع باشید. آیا واقعاً نیاز به مهاجرت دارید؟ آیا شرایط شرکت در لاتاری را دارید؟ آیا پس از قبولی میتوانید شرایط رفتن را مهیا کنید؟
قدم دوم: ثبت نام صحیح در لاتاری. تنها افرادی در لاتاری شرکت داده میشوند که اطلاعات و تصاویر ارسالی شان منطبق با استانداردهای ارائه شده در دستورالعمل اداره مهاجرت باشد. بدین معنا که الزاماً همه ثبت نام های انجام شده مورد تایید نخواهد بود. بنابراین دقت لازم در تهیه اطلاعات و بویژه تصویر استاندارد، امکان شرکت داده شدن در لاتاری را افزایش میدهد.
قدم سوم: دریافت کانفرمیشن نامبر (کد تاییده ثبت نام) و انتظار جهت اعلام نتایج لاتاری
قدم چهارم: چک نتایج لاتاری در ۱ می سال بعد
قدم پنجم: در صورت قبولی. ارسال مدارک و فرم های اول به مرکز کنسولگری کنتاکی «KCC»
قدم ششم: حضور در سفارت جهت انجام مصاحبه و ارائه مدارک
قدم هفتم: در صورت تایید مدارک، دریافت ویزا و در صورت عدم تایید مدارک، رفع نواقص و انتظار جهت طی روال اداری «Administrative Processing» تا کلیر شدن پرونده
قدم هشتم: سفر به آمریکا و دریافت گرین کارت

متقاضی گرامی

شما میتوانید در طی این مسیر از تمامی خدمات مشاوره ای این مرکز که نتیجه سالها تجربه عملی میباشند، بهره مند گردید. یقیناً بهره جویی از راهنمایی های مشاور آشنا به کلیه مراحل، طی این مسیر را برای شما آسان نموده و از استرس شما خواهد کاست.

جهت آشنایی با خدمات این مرکز برای برندگان لاتاری لطفاً به صفحه راهنمای برندگان مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *