ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱

این روزها سوالات و ابهامات زیادی در مورد شرایط و وضعیت ایرانیانی که علاقمند به شرکت در لاتاری آمریکا هستند وجود دارد و اکثر دوستانی که با ما تماس میگیرند در این زمینه سوالات مختلفی داشته اند که تصمیم گرفتیم به برخی از این سوالات در این مطلب پاسخ دهیم و شفاف سازی ها و اطلاعات لازم در این زمینه را با شما دوستان به اشتراک بگذاریم .

آیا ایرانی ها مجاز به شرکت در لاتاری ۲۰۲۱ هستند؟!

بله، کشور ایران در لیست کشورهای مجاز برای شرکت در لاتاری ۲۰۲۱ قراردارد و تا به این لحظه خبر و یا مطلب رسمی که نشاندهنده این مورد باشه که ایرانیان اجازه شرکت ندارند از طرف سایت اصلی اعلام نشده است. بنابراین شما می توانید در لاتاری ۲۰۲۱ شرکت نمایید.

آیا تا به امروز اشخاصی که برنده لاتاری ۲۰۱۹ و یا ۲۰۲۰ بوده اند توانستند ویزا دریافت کنند؟ 

در مورد شرکت کنندگان لاتاری ۲۰۱۹، بله تعدادی از دوستان قادر به دریافت ویزا بوده اند اما به نسبت سالهای قبل تعداد این افراد بطور چشمگیری کمتر بوده و دلیل اصلی آن قانون بت ترامپ می باشد. دوستانی که برنده لاتاری ۲۰۲۰ بوده اند هنوز برای مصاحبه دعوت نشده اند.

آیا بنظر شما در لاتاری شرکت کنیم؟ 

ما همیشه و به تمام دوستانی که این سوال را فرمودند عرض کردیم که همیشه برای استفاده از یک شانس که می تواند زندگی مارا تغییر دهد، نباید تعلل کرد حتی اگر این شانس خیلی هم درصد پایین و کمی داشته باشد. اما باید به این موضوع نیز حتما اشاره کنیم که شرکت کردن هیچ محدودیتی ندارد و بنظر ما حتما شرکت کنید اما در صورتیکه برنده شدید با دقت کامل، جهت دریافت اطلاعات و بررسی شرایط پیگیر باشید و به هیچ وجه بدون جمع آوری اطلاعات اقدام به رفتن به مصاحبه نفرمایید. شما میتوانید جهت دریافت تمامیه اطلاعات با مشاورین یو اس ای لاتاری بدون هزینه  در ارتباط باشید.

آیا ممکن هست که قانون بن ترامپ حذف گردد؟ 

اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم، با شرایط فعلی سیاسی بین کشور ما و دولت ترامپ این موضوع دارای شانس کمی هستش اما همیشه و هر چیزی ممکن هست که اتفاق بیافته!!!

آیا قوانین منع ورود ایرانیان به آمریکا و شرایط دریافت ویزا از این نیز سختگیرانه تر خواهد شد؟

در حال حاضر شرایط درافت ویزا برای ایرانیان در سخت ترین حالت خود هستش و ازین وضعیت سخت تر بعید است که صورت پذیرد. با این حال با وجود همین شرایط نیز اقرادی قادر به دریافت ویزا بوده اند.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ کی خواهد بود؟ 

طبق سالهای گذشته ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ نیز در اوایل مهرماه آغاز و در اواسط ماه آبان به پایان خواهد رسید. شما می توانید جهت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۱ اقدام به پیش ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ نمایید.

آیا روشهای دیگری برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد ؟! 

بله، اما با توجه به شرایط دریافت ویزا برای ایرانیان روش های مهاجرتی محدودتری برای ایرانیان وجود دارد که به زودی در این مورد مطالبی را برای شما قرار خواهیم داد.

به اطلاع تمامیه دوستان عزیز میرسانیم که مشاورین یو اس ای لاتاری جهت پاسخگویی به سوالات شما در خدمت هستند و شما میتوانید از طریق تلگرام، اینستاگرام و تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

پیش ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ از ۱۵ شهریور بصورت رسمی در سایت ما آغاز خواهد شد و دوستان می توانند جهت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۱ از این تاریخ اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *